Mijn week in quotes: - Reisverslag uit Dalyan, Turkije van Jak Ertan - WaarBenJij.nu Mijn week in quotes: - Reisverslag uit Dalyan, Turkije van Jak Ertan - WaarBenJij.nu

Mijn week in quotes:

Blijf op de hoogte en volg Jak

20 April 2013 | Turkije, Dalyan

-Justine vertrekt om door Turkije te reizen. Haar lievelingsschildpad is Fethiye, de Soepschildpad die niet kan duiken: “Life is like a Sea Turtle, you can always learn how to fly.”
-Een van de waadpakken is lek, en raad eens hoe Mustafa dat wil repareren: met naald en draad.
-Gedoken in de zee naar Zeegras, om voor Fethiye eten bij elkaar te plukken: en raad eens: Fethiye duikt weer tot de bodem.

  • 20 April 2013 - 10:08

    Jantien:

    Yeeeh!
    lif is like a sea turtle, if there's food on the bottom you'll learn how to dive?!
    x

  • 20 April 2013 - 21:21

    Hsanders@casema.nl:

    Yoepie. Gefeliciteerd Fethiye! Ga zo door dan mag je weer naar open zee.

  • 21 April 2013 - 16:54

    Jak:

    @Jan10: De Estlandse vind je filosofie geweldig en ik ook!
    @mama: helaas... eerst een oplossing vinden.

  • 23 April 2013 - 16:10

    Vera:

    Haha, doet me denken aan Toneelkamp, die quotes ;)
    Lekker ironisch, lekker subtiel opgebouwd, typisch Jak ^^
    Hoop binnenkort nog een wat uitgebreider bericht te kunnen schrijven.

    Liefs, Vera

  • 28 April 2013 - 00:07

    Joke,ma Van Selina:

    Hej Jakobien,wat echt leuk als je positeive resultaten ziet,geweldig :-)
    Baukje en ik (Joke) zijn net terug uit Istanbul.Once in a life time,unieke ervaring :-))
    We zijn met Selina en collega's mee op de werk-boot geweest,7 uur lang,we waren ook mee aan het helpen dolfijnen spotten,"two a clock"en zo...
    Verder heel veel van Istanbul gezien/gedaan/gekocht/gelopen vele kilometers...wel koud nog toen wij er waren,het word nu warmer,vertelde Slien ;-)
    Jij heel veel succes met je werk,misschien gebeuren er nog wel meer kleine wondertjes...Fethiye!!
    Ik wist niet wat ik zag toen ik thuis kwam,Slien eindelijk het geld van haar teveel betaalde vliegticket terug gekregen,we hadden het al bijna opgegeven...
    Hou je taai,hopelijk komt je inspiratie gauw terug,ik blijf je volgen,lieve groetjes Joke&Paulus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jak

Dit is mijn blog om mijn ervaringen in Dalyan, Turkije bij te houden. Ik heb nog geen idee welke vorm ik het ga geven. Ik vermoed af en toe een gedicht, verhaaltje, anekdote of foto.

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 768
Totaal aantal bezoekers 30309

Voorgaande reizen:

23 Juli 2013 - 20 Augustus 2013

Traveling with Sara through Europe (and further)

20 Juni 2013 - 19 Juli 2013

Van Turkije naar huis

03 Februari 2013 - 18 Juni 2013

Zeeschildpad stage in Dalyan, Turkije

Landen bezocht: